czwartek, 14 marca 2013

Psie przysmaki (Test ciasteczek Brit Softies)

Dzięki uprzejmości portalu www.urodaizdrowie.pl oraz internetowego sklepu zoologicznego www.superzoomarket.pl wraz z moim złotym szczęściem o imieniu Chico miałam przyjemność przetestować mięsne smakołyki: Brit Softies Vitality (L karnityna i antyoksydanty dla zachowania zdrowego serca), Brit Softies Joint&Bones ( Pomagają dbać o zdrowe kości, zapobiegając ich rozmiękczaniu, z zawartością wapnia) oraz Brit Softies Hair&Skin (Zrównoważony stosunek kwasów omega3 oraz łatwo przyswajalny cynk w formie chelatu).

Z uwagi na alergię pokarmową mojego pupila bardzo ostrożnie podchodzę do każdej nowości, która wpada do miski. W przypadku ciastek Brit było tak samo. Testowałam je z wielką uwagą i muszę przyznać, że wynik testu wyszedł pozytywny i bardzo mnie ucieszył. Ciasteczka były bardzo chętnie zjadane podczas szkolenia, rozmiar jest idealny ( w przypadku mojego spaniela), można je również bardzo łatwo podzielić na mniejsze kawałki jeśli zajdzie taka potrzeba. Smakołyki Brit Softies mają przyjemny zapach i nie są tłuste dzięki temu bardzo wygodnie stosuje się je do szkolenia poza domem ponieważ nie brudzą rąk a co najważniejsze nie wywołały żadnych negatywnych reakcji zarówno ze strony układu pokarmowego i jak na skórze.  Cena w stosunku do jakości jest przystepna, w przypadku sklepu www.superzoomarket.pl to  4,10 zł za op.50 g


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz