piątek, 29 marca 2013

Gotowana panga z sosem koperkowym

Składniki:

filet z pangi
2 łyżeczki oliwy z oliwek
łyżeczka przyprawy warzywnej

sos:
pęczek kopru
pół szklanki śmietany 30%
szklanka bulionu
1 łyżka mąki

dekoracja:
1 średnia marchew

Przygotwanie:

Rybę gotujemy wraz z oliwą oraz przyprawą ok. 10 minut. W szklance dokładnie mieszamy śmietanę z mąką a następnie wlewamy do gotującego się bulionu. Gotujemy ok.5 minut. Odstawiamy i wsypujemy drobno posiekany koper aby się zaparzył przez ok 15-20 minut. Przed podaniem podgrzewamy.
Dekorujemy startą marchewką.



4 komentarze:

  1. witam ja skorzystałam s tego przepisu na sos i dodatkowo dodałam na tarce zttrałam skorke z limonki dawalo to fajny aromat + tycke soli czosnkowej sos polecam bardo smaczny !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zainspirowałaś mnie :) następnym razem wypróbuję:)

      Usuń
  2. Mam takie podstawowe pytanie: czy rybę gotujemy w bulionie, do którego później dodajemy śmietanę czy osobno w wodzie z przyprawą i oliwą?

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobno w wodzie z przyprawą i oliwą :)

    OdpowiedzUsuń